Regulacje związane z epidemią COVID-19
Zgodnie z najnowszymi ogłoszeniami polskiego rządu, od 8 maja 2021r. wracamy do przyjmowania gości w obiekcie.
Nie mniej jednak w związku z trwającą w Polsce epidemią COVID-19 oraz wytycznymi rządu, wprowadzamy następujące zmiany do sposobu fukcjonowania naszego obiektu:
-
W każdym domku dostępny jest dozownik z żelem antybakteryjnym. Zachęcamy do korzystania z niego, gdy wracają Państwo na teren obiektu z zewnątrz.
-
Dla osób planujących dłuższy pobyt uruchamiamy także usługę prania (za dopłatą).
-
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych gości i na życzenie udostępniamy możliwość zameldowania bez konieczności bezpośredniego kontaktu z nami. W przypadku wyboru takiej opcji, opłata za pobyt wraz z opłatą klimatyczną musi zostać uiszczona w całości przelewem w następujący sposób:
-
Tak jak było do tej pory, gość zobowiązany jest do wpłaty 30% zaliczki po złożeniu rezerwacji.
-
Pozostała część kwoty musi natomiast zostać zaksięgowana na naszym koncie na co najmniej 7 dni przed datą przyjazdu, zatem przelew należy wysłać do nas maksymalnie na 8 dni przed datą przyjazdu.
-
-
Nadal umożliwiamy uregulowanie pozostałej części płatności za pobyt na miejscu (co nie zwalnia z konieczności wpłaty 30% zaliczki, ten wymóg obejmuje wszystkie składane rezerwacje). Prosimy jednak pamiętać, iż wybór tego sposobu rozliczenia wiąże się z bezpośrednim kontaktem z nami. Na taką okoliczność będziemy oczywiście odpowiednio zabezpieczeni w maseczkę i rękawice ochronne oraz zachowamy wymagany odstęp i maksymalnie skrócimy czas interakcji. Cała nasza obsługa jest już w tym momencie zaszczepiona obiema dawkami szczepionki na COVID-19.
-
Domki, poza standardowym sprzątaniem, są też dezynfekowane ozonatorem przed przyjazdem każdego gościa.
-
Ze względu na ograniczenia wynikające z wytycznych rządowych dla obiektów noclegowych, do odwołania zakazuje się przebywania na terenie obiektu osób niezameldowanych w domkach. Oznacza to, iż w przeciwieństwie do naszej dotychczasowej polityki, niestety nie mogą Państwo przyjmować gości na tzw. „kawę”, gdy ci np. nocują w innym obiekcie, czy też po prostu przebywają w tym czasie w Karpaczu. Niezastosowanie się do tego obostrzenia będzie niosło za sobą takie same konsekwencje, jak złamanie każdego innego punktu regulaminu.
-
Obecnie polskie granice są już otwarte. Nadal jesteśmy otwarci na rezerwacje od gości zza granicy, jednakże prosimy pamiętać, iż sytuacja może zmienić się dynamicznie, szczególnie biorąc pod uwagę obecne trendy i statystyki w Europie. Dlatego też dla rezerwacji od osób zza granicy, złożonych przed 8 maja 2021r, oferujemy możliwość zmiany terminu rezerwacji i przeniesienie na niego wpłaconej zaliczki w przypadku, gdyby granice pozostały zamknięte w w terminie, na który opiewa złożona rezerwacja. Po 8 maja 2021r. rezerwacje od osób zza granicy będą traktowane wedle standardowych zasad. Oznacza to, iż jeśli nie będą Państwo w stanie skorzystać ze złożonej rezerwacji z jakiegokolwiek powodu, m.in. z powodu braku możliwości wjazdu do Polski przez zamknięte granice, to nie będzie możliwości przesunięcia takiej rezerwacji. Innymi słowy, goście zagraniczni mogą zdecydować się rezerwację, ale na własne ryzyko. W przypadku takich rezerwacji nadal obowiązuje opcja bezpłatnego odwołania rezerwacji na co najmniej 30 dni przed planowanym przyjazdem, tak jak w przypadku wszystkich innych rezerwacji.