top of page
Regulacje związane z epidemią COVID-19

Zgodnie z najnowszymi ogłoszeniami polskiego rządu, od 8 maja 2021r. wracamy do przyjmowania gości w obiekcie.

Nie mniej jednak w związku z trwającą w Polsce epidemią COVID-19 oraz wytycznymi rządu, wprowadzamy następujące zmiany do sposobu fukcjonowania naszego obiektu:

  1. W każdym domku dostępny jest dozownik z żelem antybakteryjnym. Zachęcamy do korzystania z niego, gdy wracają Państwo na teren obiektu z zewnątrz.

  2. Dla osób planujących dłuższy pobyt uruchamiamy także usługę prania (za dopłatą).

  3. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych gości i na życzenie udostępniamy możliwość zameldowania bez konieczności bezpośredniego kontaktu z nami. W przypadku wyboru takiej opcji, opłata za pobyt wraz z opłatą klimatyczną musi zostać uiszczona w całości przelewem w następujący sposób:

    1. Tak jak było do tej pory, gość zobowiązany jest do wpłaty 30% zaliczki po złożeniu rezerwacji.

    2. Pozostała część kwoty musi natomiast zostać zaksięgowana na naszym koncie na co najmniej 7 dni przed datą przyjazdu, zatem przelew należy wysłać do nas maksymalnie na 8 dni przed datą przyjazdu.

  4. Nadal umożliwiamy uregulowanie pozostałej części płatności za pobyt na miejscu (co nie zwalnia z konieczności wpłaty 30% zaliczki, ten wymóg obejmuje wszystkie składane rezerwacje). Prosimy jednak pamiętać, iż wybór tego sposobu rozliczenia wiąże się z bezpośrednim kontaktem z nami. Na taką okoliczność będziemy oczywiście odpowiednio zabezpieczeni w maseczkę i rękawice ochronne oraz zachowamy wymagany odstęp i maksymalnie skrócimy czas interakcji. Cała nasza obsługa jest już w tym momencie zaszczepiona obiema dawkami szczepionki na COVID-19.

  5. Domki, poza standardowym sprzątaniem, są też dezynfekowane ozonatorem przed przyjazdem każdego gościa.

  6. Ze względu na ograniczenia wynikające z wytycznych rządowych dla obiektów noclegowych, do odwołania zakazuje się przebywania na terenie obiektu osób niezameldowanych w domkach. Oznacza to, iż w przeciwieństwie do naszej dotychczasowej polityki, niestety nie mogą Państwo przyjmować gości na tzw. „kawę”, gdy ci np. nocują w innym obiekcie, czy też po prostu przebywają w tym czasie w Karpaczu. Niezastosowanie się do tego obostrzenia będzie niosło za sobą takie same konsekwencje, jak złamanie każdego innego punktu regulaminu.

  7. Obecnie polskie granice są już otwarte. Nadal jesteśmy otwarci na rezerwacje od gości zza granicy, jednakże prosimy pamiętać, iż sytuacja może zmienić się dynamicznie, szczególnie biorąc pod uwagę obecne trendy i statystyki w Europie. Dlatego też dla rezerwacji od osób zza granicy, złożonych przed 8 maja 2021r, oferujemy możliwość zmiany terminu rezerwacji i przeniesienie na niego wpłaconej zaliczki w przypadku, gdyby granice pozostały zamknięte w w terminie, na który opiewa złożona rezerwacja. Po 8 maja 2021r. rezerwacje od osób zza granicy będą traktowane wedle standardowych zasad. Oznacza to, iż jeśli nie będą Państwo w stanie skorzystać ze złożonej rezerwacji z jakiegokolwiek powodu, m.in. z powodu braku możliwości wjazdu do Polski przez zamknięte granice, to nie będzie możliwości przesunięcia takiej rezerwacji. Innymi słowy, goście zagraniczni mogą zdecydować się rezerwację, ale na własne ryzyko. W przypadku takich rezerwacji nadal obowiązuje opcja bezpłatnego odwołania rezerwacji na co najmniej 30 dni przed planowanym przyjazdem, tak jak w przypadku wszystkich innych rezerwacji.

bottom of page